Återhämtning

Idag har verkligen fått vara en dag av återhämtning efter en supermysig helg! Min lillasyster Linda var här och hälsade på tillsammans med Felix, hennes pojkvän.. Åååh vad jag har saknat henne! Det var tre månader sen vi sist sågs nu innan hon kom ner så det var sannerligen välbehövligt;)

Annars har jag jobbat frukost idag mellan 8-12, den perfekta arbetstiden en söndag! Men det var galet mycket att göra så det blev mycket spring;)
Sen har jag sagt hej då till Linda och Felix, tagit en långpromenad med Zed i skogen, spelat en massssssa wordfeud och letat jobb... På den sistnämnda punkten blev det dock inte så mycket vettigt gjort så det inte fanns så mycket intressant att söka! Som mestadels av de gånger jag söker jobb;)
För att lyxa till min söndag lite har jag tävlat om ett roligt smink kit från Max factor på en del olika bloggar här på blogg.se, jag tänker att min tur kanske håller i sig efter att jag otroligt nog lyckade vinna ett VIP-kort till Hemmakväll laddat med 100 hyrfilmer!! Galet roligt haha :D

Anders jobbar över stackaren, jag ska rå om honom lite när han kommer hem här snart.. Och imorgon bär det antagligen av till veterinären igen då Zed haltar på vänster fram:( Inte hela tiden dock vilket är det konstiga, utan då och då, och med varierande hälta.. Vi får se vad de säger!

Här är min egen ihopknåpade juldekoration, skapad i fredags!! Jag har köpt ett rött blockljus också som får komma fram närmare jul:)

Lyxmaten vi skapade igår, smördegsinbakad fläskfilé med kräm av philadelphia, basilika & feta... Jag dreglar lite lätt bara jag tänker på den! Det var första gången både jag och Linda testade på oss detta smaskiga recept så det var extra roligt att det blev så himla gott ;)

Zed har äntligen förstått sig på det där med att leka med smartbenet så det rullar ur godis! Det krävdes specialgodis som luktade lite extra gott för att han skulle nappa på det;)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh herregud vad god maten ser ut!!



//Anna

driver klädmärket/webshoppen Avanna

www.avanna.se

25%rabatt just nu med koden sweetnovember

2011-11-15 @ 22:36:28
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilket fint hår du har

2011-11-23 @ 14:46:56
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Helena

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej Hej :)

2011-11-24 @ 07:55:34
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0