Hihi

Usch vad jag är seg just nu, har sovit på tok för lite idag!! Först hade jag en rastlös sambo som låg i sängen och flummade runt, sen stormöte på jobbet mellan 15-16.. och precis när jag somnat om vid 17 så ringde det en tjej på min balklänning som jag försökt sälja i tre år nu!!! Så det var bara ställa klockan på halv åtta för hon ville komma vid åtta och testa den... Och se på f*n, hon köpte den!!!!! Jag trodde aldrig jag skulle bli av med den haha, skönt med lite extrapengar på fickan;)

Nu har jag ätit middag beståendes av en fryst Grandiosa Calzone (riktigt god!), en macka och fyra körsbärstomater... Det kan med andra ord vara läge att handla hem lite förnödenheter nu i helgen:D

Nu ska jag plocka undan lite här hemma och ta det lugnt, om en timme är det läge att snart börja jobba! Med Sofia, vi har haft himla skoj under den här veckan!! Det kan bli ganska flummigt där fram emot morgontimmarna haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0