Frustrerande

...när jag inte kommer någon vart!! Jag håller på med sista biten av mitt examensarbete innan jag kan skriva ner mina resultat och reflektioner, men jag får bara inte tag på de människor jag behöver ha tag på!!! De är liksom aldrig på plats... Men men, jag får skita i att jag känner mig som en envis stalker som ringer och tjatar, de har accepterat att hjälpa till och då får jag tjata på dem tills de gör det de lovat hihi.. Jag förstår ju verkligen att de har fullt upp med sitt eget arbete också och att jag bara lägger på dem ytterligare arbete... Men då kunde de ha tackat nej;)
Jaja, nu har alla vettiga människor ändå lunchrast så jag får väl snygga till mig lite och knata iväg till arbetsförmedlingen för att skriva in mig, så jag slipper skriva in mig på internet en gång till=))

Sen ska jag försöka sova ett par timmar till, jobbar natt 1/3 inatt;D

Jag hade en jätterolig dröm inatt! Jag drömde att jag körde runt i en enormt stor gammal folkabuss och tog 6 cent av människor som ville åka med någonstans... Det var jättekul men jag har ingen aning om vart den drömmen kom från hahahaha... Och jag hade såna problem med att veta om min budget gick ihop eller inte, för jag glömde alltid att skriva upp hur många som åkt med så jag kunde ju inte dubbelkolla att jag fått pengar av alla :P

Och glasyren på muffinsarna blev inge god igår, blää... Det blir till att göra om, göra bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0