3 dagar gamla kattungar!!!

Vi var ute på Dal igår och hälsade på eftersom Lill-Maja har fått sina kattungar nu! De var så sjukt söta och så otroligt små:D Jag vill bara gosa med dem hela tiden och helst ta hem alla tre... Men vi bor ju i lägenhet och det känns inte riktigt rätt att uppfostra en innekatt på så liten yta som vi har... En innekatt vet ju inget bättre så det är ju absolut inget elakt i det så, men vi tycker inte det känns riktigt bra :(
Men jag vill, jag vill, jag vill!!!!!

Här är de små älsklingarna:





Är det någon som är intresserad av att tjinga en av dessa pälsklingar? ;)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Haft en bra dag?:)

jag har nu publicerat vinnaren av en valfri damklocka från runns.se, kika bloggen för att se om DU vann!:)

2011-05-25 @ 16:31:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sofia

så söta! Ni vet väl att dom inte får säljas innan dom är 12 veckor? :)

2011-05-28 @ 12:36:54
URL: http://asober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0