Fullt ös medvetslös..

...nja inte riktigt så hårt var det igår men jag har inte varit så här bakfull på länge!! Kan nog vara att jag blandade olika dricka mer än att jag drack för mycket... Jag drack både vin, rom &cola och och delade två stora fishbowles med Henny; en med mjölk och baileys och skit och en med vodka och slödricka. Ajabaja, synden straffade sig idag;)

Annars var det sjukt roligt igår! Folk hade verkligen lagt ner tid och tanke på sina kostymer vilket var väldigt kul att se, och jag fick fina preseter IGEN! Jag fick pengar till ett telefonkort att kunna ringa min snygga sambo Anders med, en stor romflaska tillsammans med en stor coca cola flaska, blommor, en kiwiprydnad som låter som en riktig kiwifågel är den skakas, fint kort med tecking på och en barnbok om Shaun the Sheep och två blomballonger:D Boken fick jag av Marie & Lisa som var utklädda till får med fotbojor så det var en jäkligt rolig present hahahahah!
Grymt roliga och bra presenter, tack ska ni ha!!!!!!! :D

När halva partygänget blev utmanade att dansa runt kvarteret med en konga fick vi besök av en helt okänd kille som de bjöd in att festa med oss också, plus att Kyle & Harley kom efter rugbymatchen med två andra killkompisar.. Så det var en livad och jäkligt rolig fest! Jesper och Emma kom förbi också, två svenskar som bor här i Nelson=)

Vi gick ut och dansade i våra utklädnader senare, alla kiwifolk måste ha trott att vi var helt knäppa haha! Men det var skoj, helt plötsligt var kl halv tre på natten och jag och Frida bestämde oss för att knata hem och krypa i säng.
Så dag mår jag som jag förtjänar, har köpt hem vattenmelon, apelsiner, choklad och popcorn till en filmkväll med Frida och Sarah ikväll=))

       

     



Ja, lite av bilderna från igår åtminstone! Har många sjukt bra, och det här är bara en del av alla roliga utklädnader:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0