Puuh!

Vart tog helgen vägen?? Den bara försvann och jag hängde nog inte riktigt med där haha=) Men skoj har den vart!
I fredags jobbade jag kväll med Caroline och fick vara med om massor av fart och fläkt då det var studentfest på hotellet... Lite sorgligt så klart eftersom även min lillebror hade tagit studenten i år om han fortfarande levt.... Men det är inget jag kan ta hänsyn till på jobbet, det är som att stå på scen som en kollega förklarade det i början. Man väljer att gå dit och utföra ett bra jobb, då är det bara lämna allt annat hemma... Lättare än man kan tro, det är som att kliva in i en roll litegrann för att bete sig på rätt vis, ta på receptionistansiktet så att säga;)

Jag fick sörja lite över telefon med mamma istället, hon berättade att någon har lagt en studentbukett på Simons grav och att hans klass hade skålat till hans minne på deras student... Väldigt fint tycker jag, trots att det även gör ont..

Igår var jag och Anders och gymmade, det var första gången jag körde igenom mitt gymprogram så att säga, och det gick bra! Jag var helt slut efteråt och har fortfarande ont i lår/mage/axlar men det är ju bara ett bra tecken. Imorrn kväll ska jag pået igen med både Caroline och Anders som sällskap, det ska bli gött!! Det är en bra mix av kondition och styrka så jag är pepp till max just nu på att verkligen träna upp min kropp och få lite muskler istället för daller;)
Sen igår var vi hem till Caroline och grillade och drack, supermysigt var det!! Vi var ett härligt gäng och det bjöds på snacks, hallonpaj, fördrink, modellerande med Ida & Rasmus, felhörning (I fuck like a priest!) och massor av skratt... Mer såna kvällar i sommar tack, så kommer jag få ett lååångt liv :D

Idag har vi bara chillat och inte rört på oss mycket alls... Jag gjorde en kraftansträngning och bakade en blåbärspaj eftersom jag lovat att göra det tills vi blev hembjudna på middag hem till Anders mamma. det var mysigt! Hemlagad lasagne och sen blåbärspaj med glass är inte helt fel! Så nu har vi rullat hem igen och min snygging är i duschen. Stackaren har ju långveckan nu - 7 dagar i sträck då han börjar innan sex på morgonen och långa dagar.. Själv jobbar jag totalt 4,5 timme på Swania nu i veckan men ska å andra sidan få klart mitt examensarbete har jag bestämt.. Så det blir ingen ledighet för det inte!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0