It´s raining man!

Jäklar vad jag har sovit gott inatt! Igår blev ju en heldag med bara bakiströtthet och slappande... Tog en promenad till Coop och sen bakade jag citronmuffins (som blev torra av ngn anledning:S) och lagade mat. Anders var också heltrött eftersom det var hans sjätte arbetsdag i rad, idag är den sista innan ledighet. Så vid kl 22 igår kväll kröp vi i säng och somnade som stockar, jag sov så hårt så jag inte ens vaknade när han klev upp och åkte till jobbet vid 8-tiden... Det har bara hänt väldigt enstaka gånger förrut!!!

Det regnar ute idag också men jag ska fanimig gå i regnet till gymmet i alla fall, jag känner att min kropp kan behöva det efter denna helgen:D Attans att paraplyet är kvar hemma hos Anna sen i fredags bara...
Jag känner mig väldigt pigg idag också vilket är skönt, jag hör grannens väckarklocka snoozas om och om igen genom vardagsrumsväggen och känner igen den känslan... Men inte idag!

Jag köpte precis en e-bok som jag ska läsa efter gymmet också, "Rockstjärnestatus i din vardag" heter den och är skriven av Cecilia Kärvegård. Den handlar om hur man kan pigga upp sitt liv när allting går på autopilot, som det kan kännas ibland. När livet känns enformigt och lite händelselöst som det kan göra av och till.. Så det ska bli riktigt intressant läsning!

Nuska jag klä mig och försöka ta mig till gymmet utan att se ut som en dränkt katt när jag kommer fram!

Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du en bra helg?:)

jag har nu publicerat de 2 vinnarna av den grymma sololjan, kika bloggen för att se om DU är en av vinnarna:)

2011-06-19 @ 11:07:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: men så bra :) jodå min var hima fin:)

ja men det borde göra sktiont att ta där:O stenhårt brosk :D

2011-06-19 @ 17:29:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: stina

fin blogg! :-)

2011-06-22 @ 00:43:11
URL: http://stiinakemi.blogg.se/
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en fototävling på min blogg i samarbete med Johanpixels.se http://www.domkallarmighannes.com/2011/06/fototavling.html

finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-23 @ 17:30:42
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0