Hot hot hot..

...har det vart här idag! Varmt och kvavt... Inte för att jag klagar, jag älskar att det är varmt ute! Det är bara den  fåfänga sidan av mig som inte gillar att vara klibbig och svettig varje gång jag ska någonstans eller rör på mig;)
Jag sov dåligt inatt också så det känns som att det blev en lång dag på jobbet! Tur att det var lite action bara så jag inte bara behövde stå stilla=))
Efter jobbet har jag hämtat ut min nya magmedicin, inte omeprazol denna gången... Förhoppningsvis funkar denna bättre mot min magkatarr eller vad det nu är som spökar.

Jag och Jennie gick på stan också och det blev tre bra basplagg inför resterande sommaren inköpt. Ett par beiga knickers, ett kornblått linne och ett par svarta korta cykelbyxor med spets längs kanten... Superfint alltihop! Egentligen ska jag absolut inte shoppa denna månaden men nu fick jag tillbaka skatten idag och behövde verkligen så då fick det gå;)

Jag älskar verkligen att laga lättare sommarmat nu när det är så här varmt, idag fick det bli lax, omelett med paprikabitar och dragon och lite körsbärstomater... Så simpelt och gott!!! Kolla själv;


Namnam!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ännu en lyckad maträtt du lagar :D

2011-06-08 @ 20:00:22
Postat av: Julia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 14:18:54
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0