Hehe

Ojsan hoppsan, jag har så mycket annat ibland så jag glömmer att kika in och uppdatera här;)
En snabb uppdatering sen sistens då;

Förra veckan jobbade jag natt måndag och tisdag och spenderade även ett par timmar framför e-learningen av vårat nya bokningsprogram som vi går live med imorgon! Yeay!

Midsommarafton var mucho trevligt, den spenderades hemma hos Therese med hennes ny hitkomna älskade Troy (de träffades när vi var på NZ och blev kära oh han har alltså flyttat hit till Sverige nu!). Bille, Klas, Elin och Mikaela från klassen kikade också förbi, det var en mycket trevlig kväll!

Resten av midsommarhelgen var också en mycket trevlig upplevelse. I lördags blev det en otroligt slapp dag. Vi kom hem från Göteborg, storhandlade, tog en promenad på Spikön och somnade i soffan efter filmen Trassel och ett fat med negerbollar. (Nej snälla ta inte illa upp för jag menar absolut inget illa, det bara heter så lika naturligt som vit-, gul- & rödlök, lika naturligt som att turister på Nya Zeeland kallas pakeha vilket är maori för vit gris!)
Igår började vi den underbara dagen med att ta en flygtur i fippen, ett litet 2-sitsigt plan. Superfint med det vackra vädret! Vi flög bland annat över Överby som såg ut som dockhus och ut på landet. Efter flygturen slappade vi lite innan vi ryckte tag i oss själva och åkte till gymmet en sväng. Välbehövligt och väldigt skönt efteråt!
Men vi kunde bara inte med att sitta inne när det var så fint ute, så sen tog vi en motorcykeltur ut längs kusten i tre timmar... Helt underbart!! Helt klart den bästa söndagen på länge:D

Idag har jag varit i Lidköping och träffade Ulrika och Sophie i klassen, gud vad jag gillar den stan! Den är himla mysig=)) Vi tog en lunch på Bakgårn´och sen gick vi lite på stan. Eller, Sophie var tvungen att åka men jag och Ulrika fortsatte på stan en bra stund till!
Jag hittade en görsnygg svart lite kortare kavaj till examen (och många, många fler tillfällen), Hawaiian Tropics spf 15, en Dove summeglove och ett par svarta capri leggings. Hela kalaset gick på 370 kr, det var väl inte illa? Jag känner mig i alla fall otroligt nöjd!
Ulrika bjöd mig på fika på B3 innan jag skulle hem, hon är så himla gullig! Det var skoj att träffas... 
Och jag slapp betala bussen hem för kortterminalen var trasig! Moahahahah, jag älskar när sånt händer;)

Nu har jag landat, ätit lax med kokt potatis, grön pesto och två morötter och ska dricka en kopp saffrans- & chilithé... Sen ska jag repetera lite Scorpio, vårt nya bokningssystem på hotellet som vi går live med IMORGON. Wiiie vad skoj det ska bli! Jag gillar det nya systemet, allt känns så logiskt i det på något vis.

Nej, tjingeling!

I partytältet med midsommarmaten och snapsen!

Therese dansar runt midsommarstången som jag, Anders, hon och Troy pyntat!

Jag & världens bästa Anders i fippen♥

"Lilla" köpcentret Överby

Min nya kavaj! Jag älskar den;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att höra ifrån dig igen. härliga bilder. ni verkar ha mycket skoj ihop. PUSS o Keam



2011-06-28 @ 11:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0