Utflykt!

Hihi, jag sitter just nu i en hyrbil med A och är på väg till Linköping. Han ska köra lite grejer för jobbets räkning så jag passade på att ta med laptopen också för att skriva lite på exan.. Så nu har jag bara sammanfattning, förord och småpill i texten kvar att göra.. Plus det roligaste - framsidan!

Sen är det bara skriva ut, jag ska träffa min rektor på torsdag och ge det till henne då.
Imorrn blir en superskojig dag också, då kommer nämligen mamma, pappa, systeryster, farmor och farfar på besök! De kommer i två husbilar ochska stanna ett par dagar, hur mysigt som helst!!!

Nu ska jag vara lite social=)

Kommentarer
Postat av: Marika

Åh vad kul att familjen kommer! Hoppas allt är bra med dig. Det verkar så iaf :) Kram!

2011-07-04 @ 12:02:35
Postat av: johanna

Ny tävling uppe på bloggen där du kan vinna en valfri klocka från runns.se! Lycka till! :D

2011-07-07 @ 19:42:39
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0