Gräsänka

Nu har jag varit gräsänka i fyra dagar sen A åkte på sin mc-semester i onsdags... Det är lite tomt men det har verkligen vart fullt upp! I torsdags och fredags och ikväll har jag hoppat in och jobbat extrapass 16-20, sköna extrapengar=)) Sen har jag städat lägenheten och haft finbesök i helgen i form av Bille:D
Hon kom igår förmiddags, sen var vi upp till Dal och kelade med kattungarna, handlade mat och satt här i vår bastu till lägenhet och försökte bli så pass svala att vi skulle kunna sminka och klä på oss haha.... Det tog sitt lilla tag! Sen kom Petra också, vi hade supermysigt när vi satt ute på trappen och drack drinkar som Petra gjort (hon är utbildad bartender!) och snackade om det mesta.

Vid elva tyckte vi väl att det var dags att gå ut, men jäklar vad det var ett misstag! Det är löningshelg men ändå var det otroligt folktomt och musiken var verkligen inte den bästa haha... Vi hade roligare innan vi gick hemifrån! Vi avslutade kvällen när vi skulle gå in på O´Learys och ett fullt äckel gick förbi Petra och helt sonika drog upp kjolen på henne och tog henne mellan benen... Vad fan är det för jävla idiot liksom??!!
Då kom hennes karl och var så otroligt snäll så han även körde hem mig och Bille hit... Sen slog vi på filmen G som i Gemenskap men somnade på soffan rätt fort haha;)

Det är fortfarande otroligt varmt här hemma idag också, kl är halv tio och det är fortfarande 27 grader varmt... Men jag hoppas det svalnar av snart=))
Anders kommer hem idag redan men har ett par mil kvar, gud vad jag längtar efter karln min! Jag ska ge honom en redig puss och pyssla om honom när han kommer hem♥

Fin Bille...

Finare Bille!

Fin petra...

Finare Petra!

Fin Angelica...

Finare Angelica!

Kommentarer
Postat av: lovisa

allt BRA idag?:)

jag har nu publicerat vinnaren av en valfri vara, kika om du vann:)

2011-08-08 @ 16:07:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv:_ OJ vilken dryg tid! fast å andra sidan ger det bra med pengar!:D jodå vi håller på att flytta in alla grejer, det känns jättekul:D bara inredningsprylar som sakns! :)

2011-08-09 @ 13:07:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: johanna

Nu är veckans blogg tävling uppe igen! Lycka till! Puss! :D

2011-08-15 @ 12:25:45
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: Sofia

Det finns över 100.000 hemlösa katter i Sverige. Hjälp till att höja kattens status - Kattstatus.se. Det minsta du kan göra är att skriva ut och sätta upp affischer(finns på kattstatus.se) där du bor.

Tack för att du hjälper katten att få ett bättre liv.

2011-09-02 @ 20:05:46
URL: http://kattstatus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0