Fullspäckad vecka

Veckan är i princip slut redan, vart tog den vägen?? Antar att det går så här fort när man haft så skoj som jag har hela veckan:D
Måndagen spenderades ju på utflykt tur och retur till Linköping med ett stopp i Gränna (hihi;D), och i tisdags hoppade jag först in och jobbade mellan 7.30-11.30. Efter det gick jag hem och skrev på examensarbetet som också blev FÄRDIGT!!! Jag är så glad så jag skulle kunna dansa futterwacken som den galna hattmakaren (Johnny Depp) gör i Alice i Underlandet haha:D
Efter det var det bara vänta in finbesöket i form av mamma, pappa, lillasyster, farmor & farfar som anlände på eftermiddagen. Det blev stormiddag här hemma i vår lilla lägenhet med lime kycklinggryta, kärleksmuffins och jordgubbar med grädde... Mums mums=))

Sen har veckan bjudit på fika med Anders mamma där hon fick träffa familjen och tvärtom (första gången hihi), kolla på vattenpåsläppet i fallen, Saab musèet, Innovatum där vi bland annat tävlade i mental styrka, linbana 32 meter över kanalen, grillning, lite öl och bara massa mys!
Och ett kort möte med min rektor för att lämna in examensarbetet så nu ligger det inte i mina händer längre... Men jag måste ju säga att jag är fasligt stolt.. Så nu håller jag tummarna fram tills den 4 augusti!

Idag åkte de vidare i alla fall, det har vart så himla mysigt och jag hoppas de kommer snart igen.
Själv har jag passat på att gymma (min kropp är mycket tacksam för det känner jag!), ta en långdusch, smörja in benen med lite bus, göra ansiktsmask och kollat på Alice i Underlandet (igen)... Underbar film verkligen!!!
Nu väntar jag på min älskade sambo som har vart ute ocj kört grävmaskin sen halv åtta imorse och inte fått komma hem än (22.00) eftersom det är en massa elavbrott i Vänersborg... Jag får nog pyssla om honom lite när han kommer tror jag♥

Här är lite bilder från veckan:

Vattenpåsläpp i fallen

Vackra systeryster i en solnedgång♥

♥♥

Mamma poserar på Saab muséet♥

Inne på Innovatum, jag och Linda tävlade om vem som hade starkast tankevågor och fick kulan att röra sig... Tyvärr tror jag inte den funkade haha:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du tävlar om en valfri vaRA :) allt bra annars?

2011-07-09 @ 12:18:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv Härligt:) de funkar! jag jobbar som lokalvårdare så just i sommar städar jag bl.a. kontor åså:)

2011-07-11 @ 13:08:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ja eller hur! :) jaha du städar hotellrum?:)

japp jag bor kvar i kära övik, ska flytta till lgh med mattias nu i aug så det känns ganska spännande faktiskt:) ska ju förhoppningsvis börja studera här också, får veta besked nu på tors, ganska nervöst :P

2011-07-11 @ 14:47:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jaha på så vis! :) hur länge har du jobbat med det?:) hmm, känner igen malin barder men kan inte riktigt komma i underfund med om jag vet vem hon är:P

2011-07-11 @ 17:14:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaha va spännadne:) bra betalt med nattjobb! :D ja det kanske vi har :) jadu jag vet inte, tror det är desamma som ifjol, dvs nästan omöjligt om man inte har erfarenhet av spec områden att få jobb:/ men förhoppningsvis behöver jag inte tänka på jobb på iaf 2 år :)

2011-07-12 @ 14:18:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0