Slapparsöndag

Usch jag sover fortfarande dåligt, sov riktigt illa inatt! Jag tror att det är för att husen är så dåligt isolerade här, precis alla ljud utifrån kommer in, plus att jag sover bredvid ett fönster... Det är bara hoppas att jag vänjer mig snart=)

Idag har vi vart ut och joggat, Frida, Sarah och jag. Och det var underbart skönt! Jag klarade fan att jogga ca 2,5 km i sträck, andra gången jag joggar på flera år.  Det är fan starkt gjort! Vi var ner och joggade vid floden så det hjälpte nog lite med de vackra vyerna och musiken i lurarna... Jag älskart!!!
Det kommer jag verkligen sakna när jag kommer hem igen, den vackra naturen som finns så otroligt nära.

Jag fick en jättehäftig känsla när vi var ute och joggade, att jag typ stod som på ett rullband och såg naturen rulla fram på sidorna. Fast att det var jag som var rullbandet och tog mig själv fram, och så är det ju! Det är bara jag som kan ta mig dit jag vill, jag kan inte sitta på och röven och önska att jag hade en mer vältränad kropp.. Jag ska verkligen försöka göra det här till en god vana, Anders har sagt att vi ska ut och jogga tillsamnmans när jag komer hem igen så♥♥

Annars blir det lugnt idag också, vi ska laga tacos här hemma och sen kolla på Pirates of the Carribean, jag tror det är tvåan och trean som går på tv ikväll... Det blev ingen utomhusbio igår heller, utan jag var hem till Barbara Straisand gänget och grillade och åt blåbärspaj... Mums!

Nu ska jag slappa lite!

Kommentarer
Postat av: ems

det är tonfisk, pizzakrydda, ost och massor med lök :D otroligt gott vill jag lova :D

2011-01-23 @ 14:31:28
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; okej ;p jag gör inte så värst mycket, allt bra idag ? ;d

2011-01-23 @ 19:02:30
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0