Onsdag kväll=)

Har inte skrivit här på ett par dagar nu, det finns ju så mycket annat skoj att göra än att sitta vid datorn!!
Igår kväll till exempel, så fyllde Sofi i klassen år så då var vi upp på kalas hos bergsborna;) Inga maorier alltså, utan de i klassen som bor i hus uppåt berget;)
Det var jätteskoj, vi drack och jag och Robin hade djupa diskussioner om vikten av utbildning!

Idag har vi jobbat en hel del i datasalen, med statistik om inrikes och internationelll turism på Nya Zeeland.. Helt okej! Efter det slappade jag i Barbara Streisandhuset där jag är hedersmedlem (!), hos Katt, Elin, Henny, Bille & Klas... Gick och handlade och kunde för första gången på gamska länge laga till en ordentlig middag! Pestokycklinggryta med potatis och majs, MUMS!

Sen tog jag och Katt en tvåtimmarspromenad upp i bergen där vi såg får, en kanin, kor, en kissekatt, en höna och ett skelett... Étt litet ett haha;) Så nu är jag sådär skönt slapp i hela kroppen, underbart! Jag hittade Nya Zeeland motsvarighet till lösgodis på Countdown också, men det smakar inte lika mycket som hemma i Sverige! De kanske inte har lika mycket smakförstärkare i:S :P

     

Kommentarer
Postat av: ulrika ringh

Hej!

Vad underbart du skriver, gillar att läsa när du berättar och saknat dig här några dagar men förstår fullt o fast att ni har bättre för er!

Barbara Streisandhuset skulle jag vilja veta mer om!!!! Jättenyfiken vad det är för nått eftersom du är stadig gäst där...

ha det så underbart och hälsa alla! saknar er alla!

Kramar

2011-01-19 @ 10:28:41
Postat av: elin [foto & vardag]

vilken fin blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-01-19 @ 22:14:28
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0