Friday, sunny morning!

Nu är klockan halv tio på fredag morogn här, jag sitter och chattar med världens bästa anders som jag saknar så det svider lite i hjärtat... Tur jag har hans t-shirt att sova i;)

Idag ska vi gå till warehouset igen och kolla billiga skor, sen ska vi köpa ett nya zeeländskt simkort till mig, kanske dra oss till stranden en sväng? Ikväll ska vi eventuellt ut eftersom det är en jazzfestival i stan:D

Så här ser utsikten ut från vårt varadagsrumsfönster så här på morgonen:



Kök/vardagsrum:


Ena sovrummet:


Den fula osthyveln vi köpte igår:


Första kvällen med järngänget på en mexikansk restaurang:

Kommentarer
Postat av: Yasmine

ååååhh är inte ett DUGG avundsjuk! Njut så länge det varar. Det verkar vara härligt där borta!

2011-01-07 @ 09:06:37
URL: http://yazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0