Söndagsstäd!

Nu har vi precis städat lägenheten och bytt sovrum med varandra för sista halvan av Nya Zeelands perioden... Känns gött! Vi fick ta och ställa undan lite skor också eftersom vi tre tillsammans har 30 par skor!!!! 7 av dem är mina ska sägas;)
Men några följde med hemifrån och ska slängas innan det är dags att åka hem till våren, så det får nog följa med max 3-4 par hem... Typ=))

Annars är det väl en vanlig söndag... Känns sådär att fylla imorrn eftersom mina roomies tydligen ska jobba med skolarbete med Sophie efter skolan... Så jag vet inte vad jag ska göra :S Men jag har fått en superfin present av mormor & morfar redan, hur fin som helst!!!!! Eller jag fick välja den själv men den är från dem:D

Här är mn superfina present från mormor & morfar:



Och här är lite bilder från karaoken i onsdags och utgången i fredag:

          

 

Och ja, jag tröttnade på at vara med på poserbilder så jag lipar a´la Maoristyle på bilderna haha;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0