Lördag

Usch idag har jag lite hemlängtan... Känns som att Anders och la familia är himla långt borta, vilket de ju är också. Längtar tills jag får komma hem och mysa med karln min och bara njuta av att kunna träffas så ofta jag vill! Fast nu är det ju bara sju veckor kvar så det kommer nog gå fort... Tråkigt att fylla r i övermorgon också utan att få träffa dem jag älskar mest, tur jag har hela stora extrafamiljen här!

Igår var vi och grillade på Collingwood st hemma hos Barbara Streisand familjen, sen var vi ut och dansade på Little Rocks.. Eller jag dansade bara ett tag innan jag fick ont i fossingarna av skorna och var tvungen att gå hem haha... Utan skor, de fick jag ta av för att komma i hyfsad takt i alla fall! Gillar egentligen inte att gå hem ensam från krogen men vad ska man göra? Jag var trött och ville hem;)

Kl är redan 12.30 och jag har inte gjort så mycket mer än att pratat lite med Anders och ätit frukost, den börjar bra! Ska väl kanske ta mig i kragen och kolla om någon vill följa med ut på promenad, Frida och Sarah är och hoppar fallskärm över Abel Tasman=)

Nej nu ska jag börja med att borsta tänderna och klä på mig... Kanske ta en saltlakrits som världens bästa älskling har skickat hit, det är ju faktiskt lördag!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0