Slutpresentation imorgon!

Har haft fullt upp med skolarbete nu sista tiden så det är därför jag har varit otorlig dålig på att uppdatera här på bloggen... Jag har gått i skolan om dagarna fram till tre, sen har vi jobbat på med arbete inför vår presentation till och med på helgerna... Oftast, ibland har vi flummat lite också haha!
Imorgon är det i alla fall dags att få den överstökad, vi har kört igenom den två ggr idag så det känns bra! Den blir ca en timme lång med blandat innehåll, mer kan jag inte berätta innan vi har framfört den!! Jag hoppas folk komemr tycka den är lika rolig som vi tycker:D

Efter imorgon är det andras slutpresentationer torsdag-fredag, sen är det billes & antons gemensamma kalas på lördag... Sen miniexamen för nya zeelandstiden på måndag, städning & packning på tisdag och hemfärd om prick en vecka imorgon! Det kommer gå så galet fort, men samtidigt som jag längtar hem till Anders så sjukt mycket så börjar jag också inse att det snart är dags att åka ifrån det här underbara landet!!!! Mia och Simon avslutade sin presentation idag med ett bildspel av vår tid här till sången "What a wonderful world", och jag blev nästan lite ledsen i ögat! Jag kommer verkligen sakna tiden här och all underbart fantastisk natur som finns runt hörnet överallt... Men jag tar med mig många fina minnen hem;)

Nu ska jag sova och ladda för presentationen imorgon, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0