Sista kalaset på Nya Zeeland!

Ikväll är det dags för sista kalaset här på Nya Zeeland, Bille och Anton fyllde år i måndags respektive tisdags och ska firas ikväll=)) Jag har en halv flaska rom kvar som jag fick i födelsedagspresent av mina kära klasskamrater så den ska drickas upp så jag inte behöver ta hem den! Igår var vi hemma hos Kereama och hans fru Alena och drack öl och sa hej då, det var en supermysig kväll! Vi har utbytt facebookadresser och lovat att hålla lite kontakt i alla fall, så nu känns det lättare att vet att jag antagligen aldrig kommer träffa dem igen... Om jag inte kommer tillbaka hit igen och de fortfarande bor kvar så klart;)

Imorgon är det dags att börja rensa och packa tror jag, vi har äntligen fått svar på att det är 20 och inte 23 kg som gäller på det incheckade bagaget... Det var svårhittad information!! Jag råkade även hitta en flik där jag kunde bestämma platser till oss tre så nu har jag valt så vi får sitta bredvid varandra mellan Auckland-Hongkong-London.... På vägen hit fick vi inte sitta bredvid varandra mellan Hongkong-Auckland vilket var sjukt tråkigt!! 12 timmars flyg utan sällskap... Men nu är det löst inför hemvägen i alla fall;) :D

Vi fick skolbetygen av Elisabeth igår, "rektorn" för vår utbildning (tror jag). Jag fick VG på presentationen och G på dagboken så ett G totalt! Hon tyckte jag läste sagan så bra så hon undrade om jag hade jobbat med teater eller rollspel innan denna utbildningen hihi... Jag tackar och bockar för den!

NU ska jag slå på lite musik, äta ett paket nudlar och sen göra mig i ordning för kvällens kalas... Skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0