Morgonstund har guld i mun...

Så jag sitter och försöker vakna till liv med en tallrik havregrynsgröt (klapp på axeln, duktiga mig!) och ett glas mjölk, för om en timme kommer Terror och hämtar mig för ännu ett par blåsiga timmar uppe på Kinnekulle med besöksundersökningar.

Igår gick det rätt bra faktiskt, vi körde lite fel, jag åt en sjukt äcklig kycklingwrap, vi fick se thaichi och blev bjudna på kaffe av otroligt trevliga och härliga människor som jobbar på Kinnekulle=)
Och vi fick in en del besöksundersökningar såklart;)


Kommentarer
Postat av: sara

hejsan! jag har en kategori på min blogg där jag peppar andra till bättre självförtroende/självkänsla och nu vill jag veta vad DU tycker om det jag skriver!

Jag går utifrån mina egna erfarenheter och sånt jag varit med om i livet som jag vill ska peppa andra till att kämpa! Kika gärna in och ge din åsikt om detta!

Har du någonting du vill prata om eller få ur dig så står min mejl i menyn och jag blir mer än glad över att få hjälpa till! Kram på dig och ha det gött! /Sara

2010-09-26 @ 15:13:12
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: Katja

Fin blogg!

allt bra?

kram :)

2010-09-26 @ 16:54:45
URL: http://kaatjajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0