Kinnekulle

Nu är helgen på Kinnekulle avklarad, jag har fått träffa många härliga och trevliga människor och fått se många härliga ställen!

Platserna jag har vart på:

3. Hantverksgården Husaby Supermysigt ställe! Bland annat så har smeden Therese smidit en brudklänning med tillhörande brudbukett man kan se där;)

4. Broby Struts Där testade jag struts för första gången, riktigt gott faktiskt! De har levande strutsar också;)
www.brobystruts.se

7. Stampens Kvarn Där fick vi se thai chi och drack gott kaffe, soppkök fanns för de hungriga också!
www.stampenskvarn.com

8. Handens hus Där har de underbart fina handgjorda smycken och massa textila hantverk=)
www.handenshus.se

9. Berget Orangerie Ett vackert heltätat växthus där man kan äta närproducerat från gården! Dyrt men supermysigt=)
www.berget-orangerie.se

12. Hellekis Säteri Även där kan man äta i otroligt vacker miljö, dock till lite billigare priser;) Jag passade på att köpa en värmeljushållare i sten också..
www.hellekis.com

13. Biskopsborgen i Husaby En liten mysig butik med finainredningsprylar och borden med tillhörande guidade turer=) Svea Rikes vagga om man får tro folket!
www.biskopsborgen.se

Japp, det var lite av min helg det! Mysiga miljöer, trevliga människor och besöksundersökningar..

Nu ska jag ta en promenad med Henny, sen ska jag ha en skön söndagskväll=)

Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

Hej hallå!

Skulle du vilja ha mer läsare till din blogg på ett enkelt och roligt sätt? Var då gärna med i min tävling i blogg :) Tack på förhand! Många kramar / Elin Kärlek♥

2010-09-28 @ 02:23:02
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0