Intern verksamhetsanalys, externa faktorer, budget... Puuh!

Jag sitter i soffan och kollar på Idol, otroligt kul att se alla grymma och mindre grymma människor haha... Jag undrar över alla människor som kommer dit helt övertygade om att de kan sjunga, varför låter människor runtom dem tro det?
Vänlighet i all ära, men jag vill verkligen inte att någon ska säga till mig att jag kan sjunga om det låter skit... Snacka om skev självbild :S

Idag har vi kört stenhårt med vårt gruppprojekt i Entreprenörskaps-kursen vi läser. Henny och Lisa kom hit vid 9.30 imorse, när jag och Marie satt och åt frukost, sen blev det tänka av!
Det känns så rörigt när man ska skriva ihop intern verksamhetsanalys, externa faktorer som påverkar, konkurrenskrafter, utveckla affärsidé, vision, sätta ihop en budget... Alla delar hör liksom ihop med varandra men ska definieras olika beroende på vad det är som skrivs.. typ. Haha=)
Men vi har kommit en ganska bra bit på väg, och vårat projekt känns ändå väldigt bra!!
Det är bara budgeten som vi sliter vårat hår över litegrann, det gick så långt så jag ringde upp ett försäkringbolag och diskuterade försäkring av just uthyrningsfordon haha... Sen avslutade jag bara och sa att vi skulle räkna på budgeten och höra av oss om vi tyckte det gick ihop :P
Vid halv sex gav vi upp och stekte pannkakor istället, sen blev det inte så mycket mer vettigt gjort idag.
Men det har vart en trevlig dag, och det känns som sagt som att vi ligger bra till=))

Imorgon är det föreläsning 9-12 som gäller, sen är det HELG! Då hoppas jag att min älskling kommer hit så jag får mysa med honom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0