6 månader♥

Igår firade jag och Anders 6 månader, så vi var ut och åt mysmiddag på Restaurang Troja här i stan=)
Det var verkligen jättegod mat! Till förrätt åt vi vitlöksbröd med chiliaioli, varmrätten bestod av fläskfilé black & white, och så gammaldags vaniljglass med chokladsås till efterrätt... Mums!!
Det var verkligen mysig inredning också, och personalen var jätteduktiga.. Enda minuset på hela kvällen var när vi kollade ut genom fönstret på utsikten; "Gamlestans ICA, öppet alla dagar 8-20" haha :D
Men men.. Man kan inte få allt!

Idag har jag varit med Marie och Lisa hemma hos Sofia och ätit spansk omelett och kollat på idol, riktigt trevlig kväll har det vart=) Vi har tjötat om lite allt möjligt, ätit lite godis (fy skäms haha) och haft det allmänt bra!
Vi hade turistchefen Gunilla Davidsson som föreläsare idag, om ämnet Destinationsutveckling och Destinationsdesign, riktigt intressant ämne! Definitivt en inriktning som kan locka i framtiden när det ska sökas jobb;)

Mina fotonallar kom hem från Fuji också, två jättemysiga nallar med bilder av Simon på en vit t-shirt.. En till mig och en till Linda♥
Saknar verkligen Simon mycket ikväll, det hjälper inte direkt för min redan ömmande mage=(
Ska nog sminka av mig, packa gymkläder till imorgon eftermiddag och krypa ner i sängen nu...
Men innan gym imorgon vankas det en morgonpromenad med Sofia=)


Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

grattis :)



/ ELIN KÄRLEK

2010-09-29 @ 14:26:30
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0