Virrpanna är mitt mellannamn...

... i alla fall känns det så just nu!

Jag ligger så långt fram i planeringen just nu, och ibland förstår jag inte varför andra människor har svårt att hänga på så långt fram haha. Plus att jag liksom hoppar fram och tillbaka i planeringen hela tiden allteftersom människor har hunnit så långt i planeringen :D

Samtidigt som jag planerar för min praktikperiod nästa år mellan april-augusti, så planerar jag för nya zeeland där jag ska vara januari-april, när jag ska flytta in hos anders i början av december, när jag ska hem dels nu i slutet av oktober och dels till jul, examensarbetet som ska vara inlämnat juni 2011, och projektarbete och hemtenta som ska vara klart i december... Puuh! Examensarbetet har jag dessutom bestämt att jag ska vara klar med innan jul, den vill jag inte ha i bakhuvudet när jag är på Nya Zeeland;)
För att inte tala om att jag börjar bli lite smått stressad över tanken på att efter den 5 augusti kanske jag är arbetslös, om det inte finns chans till anställning på den praktikplats jag kommer att ha nästa sommar...

När jag och Anders var på Dal i helgen för att byta till vinterdäck på cadillacen så lyckades jag med bedriften att först låsa in och glömma min ena vante i ett skåp och sen glömma armbandet i badrummet... Så det är nog dags att vara liiite mer i nuet och inte ha all planering i huvudet hela tiden... Herregud, det är början av oktober och jag är stressad över julklappar som ska köpas in! Plus att jag måste köpa tågbiljetter hem över jul och de är redan hyfsat dyra...

Jaja, jag håller på med mitt examensarbete idag i alla fall, känns skönt att komma igång med min marknadsundersökning;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra du på att planera Angelica :D

2010-10-11 @ 12:31:45
URL: http://www.nattstad.se/Sudd
Postat av: Sarah

Bra du på att planera Angelica :D

2010-10-11 @ 12:32:18
URL: http://www.nattstad.se/Sudd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0