Supergod studentmat=)

Ibland är det fruktansvärt tråkigt att laga mat, speciellt som student då man inte alltid har så många kronor i plånboken...
Så idag när jag kom hem så kollade jag igenom vad jag hade i skafferiet och kylen, och komponerade ihop en supergod, inte alltför onyttig studentmiddag!

Jag tog en burk med minimajs och en burk med bambuskott och stekte ihop i lite olja med paprikakrydda, citronpeppar och salt. Sen tillsatte jag några hot dogs i småbitar, samtidigt som jag kokade äggnudlar.
Sen blandade jag ihop allt i wokpannan med en halv tesked sambal oelek och lite soja och - voila!!
Riktigt gott blev det faktiskt!! Och sjukt mycket mat, det lär bli ett par matlådor haha=)

Nu ska jag äta klart min smaskiga anrättning, ikväll blir det musikquiz på Harrys med team Billes demoner=)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: eller hur! och det är så irriterande att de ska gå och hata och tycka illa om en när de ändå inte vågar ta det face to face

2010-10-07 @ 20:01:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0