Preperiod

Usch jag försöker verkligen fokusera på att jobba med mitt moment i vårt grupparbete just ny, men min hjärna vill bara inte tänka i de banorna! Istället glider den in på tankar som vad jag ska packa ikväll för att ta med hemhem till Vittinge imorgon, skumtomtar, hur skönt det ska bli att träffa min saknade familj, skumtomtar, om jag ska köpa ett externt minne nu eller nästa månad, skumtomtar... Ja ni förstår :D

Har haft socker i huvudet hela dagen idag, men sen kom jag på att det är preperiod så det är nog därför jag har såna cravings;)
Ikväll blir jag gräsänka hemma också eftersom kombon ska iväg, så då vette fan om det inte blir lite skumtomtar och true blood.. :D Kanske. För egentligen borde jag packa, både inför helgen i Vittinge och för flytt, skriva mer på både hemtenta, examensarbete och projektarbete och skriva en lista på vad jag behöver köpa inför nya zeeland.. Idag köpte jag faktiskt solskyddsfaktor 30 att ta med, så jag slipper bränna mig det fösta jag gör när jag anländer=)

Tiden går så fruktansvärt fort, igår kväll betalade jag sista hyran för den här lägenheten vilket känns både bra och sorgligt.. Det är trots allt min första egna lägenhet, jag kommer sakna den lite=)
Men det kommer inte göra så ont med tanke på att jag flyttar ihop med världens underbaraste Anders, wiiiiieee!♥

Jag och Anders i somras när vi tog en hel bildserie bakom en kudde hahaha, vi är ena riktiga muppar ibland♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0