Första snön!

Idag kom med årets första snö här i Lidköping med dunder och brak! Nu är det soligt igen och den låg inte kvar så länge, men det var fint=))
Med första snön kom glöggdoften då ettorna köpte glögg och myste med, åh vad det luktade jul!! Jag både längtar och bävar efter jul i år.. Längtar för att jag älskar julen och det viset som min familj firar på med våra interna traditioner (bland annat är julstrumpa och julaftonsfrukost i vardagsrummet med blandning av julmust och sockerdricka ett måste!), bävar för att det blir den första utan simon...=(( Vi får se hur julen blir:)

Ikväll har Bille, Robin och Soffipropp anordnat halloweenhappening i skolan, så prick 18.30 ska vi vara på plats varmt klädda och nyktra. Jag är väldans nyfiken på vad det är som ska hända, hoppas det blir läskigt!
Anders kommer med också, det blir mys♥

Nu ska jag slänga ihop middag, det får bli kyckling, paprika, tomater från kinnekulle och keso=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0