Nystädat

Usch, jag gillar inte att må dåligt och vara ledsen, efter vet jag att jag alltid blir rastlös i själen..
Jag har tre klasskamrater som ikväll hade anordnat världens grej med sketcher av varenda en i vår klass och bjudit in alla oss då.
Men jag var fortfarande så ur balans i humöret så jag kände att jag inte klarade av att gå dit, så tyvärr missade jag det :(

Men å andra sidan har jag dammsugit hela lägenheten, diskat och skurat badrummet, så det var väldigt skönt att få gjort... Som sagt så blir jag rastlös när jag väl kommer i balans igen;)
Jag letade till och med upp lite husmorstips från programmet Rent hus och rensade avloppen med bakpulver, vinäger och kokande vatten!

Nu är jag otroligt trött och ska sova om inte alltför länge har jag tänkt.
Imorgon kommer det en tjej och ska köpa sängstommen, resårbottnarna och sängborden.. Jag håller både tummar och händer att hon inte ska ångra sig av någon anledning, jag vill verkligen slippa flytta allt till Trollhättan, och jag behöver verkligen pengarna! Men vi får se hur det går=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0