Lördag;)

Spelkvällen igår var mysig, inte för att vi spelade så mycket! Däremot satt vi och tjötade en hel massa, drack vin, lyssnade på nostalgimusik från 90-talet, åt upp Mias underbart goda kolakakor och vissa krossade vinglas haha...
Men inte med flit såklart;)
Lite TP frågor körde vi, men vissa var ju bara helt galna, hur ska man kunna veta sånt?! Men skoj var det=))

Idag ska jag packa ner lite mer av lägenheten är det tänkt, kl 19:00 kommer Anders, Bille, Klas, Robin, Alina och Elin hit för trerätters! Jojemensan, Robin o Alina tar med förrätten (det var något med chili, philadelphiaost och honung vet jag!), Klas, Bille och Elin står för tacos och jag står för daimkladdkakan som jag bakade igår! Hade velat ha hit en massa fler men det finns ju inte plats för alla:S
Det blir nog jättemysigt, jag vill hinna umgås med alla nu innan den här tiden i Lidköping är slut, trots att jag är stressad över allt pluggande som ska hinnas med också.. Jag kommer definitivt sakna Lidköpingstiden sjukt mycket! Jag har trots allt flyttar hit och lärt känna en hel klass med nya människor, och haft det riktigt riktigt roligt :P

Här kommer lite bilder från gårdagskvällen (det är jag och min älskade Terror på bilden längst till höger):



Det var min kväll igår!;)

Kommentarer
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

iigår kunde man inte åka :(

de va så kallt så jag kände inte av mina fingar ingenting :(dde e ju nära :D

2010-11-20 @ 12:45:00
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0