Lillebror♥

Jag drömde om Simon inatt och känner att jag måste skriva ner den innan de försvinner ur huvudet när mer vardagliga tankar tar plats...
Jag var så glad, jag satt i en bil och Simon körde, han var också jätteglad att få köra. Vi pratade, men jag minns inte om vad. Vi skulle hem till mamma och pappa vet jag, de väntade på oss.
Sen var vi bakom mamma och pappa på altanen där de stod och spana ut genom fönstret efter oss, mamma var så glad så hon stod nästan och hoppade. Precis när jag sträckte fram handen för att röra hennes axel och säga att vi var precis bakom så vaknade jag.. Och bara tokgrinade. Inte för att det var en ledsen dröm på något vis utan mer den känslan att Simon var där i drömmen och vi var så glada, och sen vakna upp till verkligheten där Simon aldrig kommer köra bil, prata med mig eller skratta... Det suger, jag saknar honom så sjukt mycket... jag kan inte ens skriva det här inlägget utan att gråta, bara för jag minns hur underbart det var att träffa honom i drömmen♥

Det borde vara förbjudet för människor man älskar att dö.



Kommentarer
Postat av: Marika

:( Tur att ni kan träffas i drömmarna iaf <3

2010-11-27 @ 16:13:02
Postat av: Angelica

Ja de drömmarna vill jag inte bli av med, även fast jag är ledsen närjag vaknar<3<3

2010-11-27 @ 16:28:56
URL: http://piscesofme.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilken fin dröm! Hoppas du får fler såna!

Kramar

2010-11-28 @ 22:37:31
Postat av: gabriella

Håller helt och hållet med! ha det bra <3

2010-12-01 @ 23:15:45
URL: http://isblaogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0