Jabadabadabadabadabadabado!

Hahahaha ja hade tydligen varit väldigt högljudd i sömnen inatt enligt kombon, typ legat och sagt jabadabadabadabadabadabado, ungefär som att jag sa en trollramsa eller något :P Undrars vad jag drömde? :D
Jag har mina perioder när jag låter och pratar mycket i sömnen hihi=)

Jag var så dum att jag sket i att gå till vårdcentralen för att det kändes lite bättre i magen efter lunch... Så det får jag lida för nu, jag märker att jag mår illa och får ont när jag rör på mig, är det normalt?? Alltså inte så fort jag rör på kroppen men när jag är ute och promenerar en bit. Så min flytande diet får fortsätta ett tag till, köpte hem activia yoghurt och proviva shots nu... Det är tråkigt att lägga pengar på det bara =(
Jag märker i alla fall att jag får mindre ont i magen när jag äter soppa och yoghurt än när jag äter fast mat..
Det är ju inte så jäkla energigivande med påssoppa och yoghurt bara, jag märker att jag blir väldigt trött... Idag somnade jag under vårt gruppmöte hahahaha, vi satt ute i den sköna blå soffan och jag var så himla trött.. Tur jag har en förstående grupp=)

Ikväll blir det Idol med kärlekstema med Marie, Frida och eventuellt Anders! Jag hoppas han kommer, jag har köpt en Marabou Vinter åt honom eftersom han älskar vit choklad♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0