Helgen som var

Jag har vart lite dålig med att uppdatera bloggen nu i helgen, men i gengäld har jag fått klart en fråga på hemtentan!
Känns riktigt gött, jag hade inte så mycket bättre för mig när Anders jobbade nu i helgen och jag var hemma hos honom;) 5 True Blood avsnitt hann jag med också, jag kan liksom inte sluta se dem när jag väl satt igång haha, den serien är helt sjukt bra!!! :D
Annars har helgen bjudit på glass med blåbär, mys med världens bästa karl och kvällsutflykt till katterna på Dal! Mina gosisar=))

Idag har jag jobbat med projektet mellan 9.30-15.30, vi börjar se slutet nu och det känns riktigt skönt! Det är ju faktiskt bara 3 veckor kvar tills projektet ska vara klart och lägenheten tömd...
Apropå det så var jag och kombon var nere i källarförrådet och kollade status där, jäklar vad vi skrattade haha... Jag har en 2-3 kartonger fulla med.. ja jag vet inte vad. Det var alltifrån porslinssvanar (rosa!!) till gamla smycken som jag själv har gjort och mitt symaskinskörkort som jag fick i första klass hahahahaha... Det blir till att rensa bland allt gammalt bråte!
Mitt i alltihopa låg även min röda fasta telefon jag hade på flickrummet när jag bodde hemma och en keramikskål som mamma gjorde när hon var liten! Så de ska faktiskt sparas tillsammans med lite andra saker=)

De saker jag inte vill ha kvar ska jag skänka till en secondhand så kan de få sälja grejerna till någon som gillar ryschpysch;)

Magen är förövrigt tipptopp igen, sen igår har jag inte haft några problem alls, huxflux. Konstigt! :S
Inte för att jag klagar, det är grymt skönt att slippa smärta och illamående så fort jag ska äta;)

Nej nu ska jag rensa lite i min kartong! Puss hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Jag heter Amanda. =)

Har du lust att göra bloglovinbyten?

2010-11-09 @ 00:03:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: haha jaså!:D ja allt är fint här :) hur är det själv?

2010-11-09 @ 19:51:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: jamen ellerhur:O tjejen vart ju aschockad liksom! sen började hon käfta mot matte också :P sa typ att hon haft han som elev och at han kallat henne hoar. HELT SJUKT !

2010-11-10 @ 08:05:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0