=)

Jag kan tänka mig att du skrattar högt åt vad folk säger har hänt (när folk inte vet så spekulerar de gärna) och vad folk säger att du har sagt till dem nu efteråt.. Det är många människor som säger sig vara mediala och ha kontakt med dig, med varierande budskap..
Vissa känns bara tröstande att höra, som den gamla bekanta som nyligen kontaktade mig på facebook och säger att du hälsar att du har det bra till den som stod vid din grav och ville veta hur du egentligen har det... Jag vet att jag gjorde det nu när jag var hemma, jag kan slå vad om att Linda också har gjort det..
En viss människa är bara störd, påstår saker som alla som funnits/finns i din närvaro kan intyga inte är sanna.

Jag kan erkänna att jag blir lite avundsjuk på de som säger sig ha kontakt med dig, jag skulle kunna ge vad som helst för att få känna din närvaro och få höra av dig själv att du har det bra nu, att du finns här i närheten..
Ännu mer för att få dig tillbaka:(
Men nu ska jag sova, behövde bara skriva av mig lite eftersom jag saknar dig fruktansvärt mycket nu... God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0