102 läsare, tackar o bockar!

Kollade precis statistiköversikten på min blogg och upptäckte att jag hade 102 sidvisningar igår! Jag har inte en aning om vilka alla människor är som tydligen finner min blogg intressant, men det är väldigt kul! Lite egoboost så;)
Det är första gången siffran är över 100 hihi..

Förövrigt är ett annat tackobock att jag fick både sängen, resårbottnarna och sängborden sålda idag! Inte för att jag blir så mycket rikare, är skyldig Anders pengar för fotinläggen och ska köpa rejäla gympadojor som passar mina fötter eftersom vi ska vandra en hel del på nya zeeland=)
Men det är gött, då slipper jag ta av Nya Zeelandskassan till det;D

Annars har jag haft min sista föreläsning här i Lidköping idag, den handlade om turism i perifera områden, med Kiruna som exempel. Jätteintressant var den!
Nu ska vi bara ha en schemalagd presentation på skolan, annars blir nästa riktiga föreläsning i Nelson på universitet där! Mitt i deras högsommar;)

Jag fick hem halsbanden jag beställt hem från Moyadesign idag också! Det är en hemsida där en Sofia säljer handgjorda, otroligt fina smycken till billiga priser=)) Dessa tre köpte jag på superrea dessutom!
Nej nu ska jag nog poppa mig en påse popcorn och sen bädda min luftmadrass som jag ska sussa på tills jag flyttar;)


Kommentarer
Postat av: siri skywalker

Vilka söta halsband! :)

2010-11-18 @ 22:17:59
URL: http://barbiespussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0