Snart är det heeeelg:P

Åh det känns helst underbart att det är fredag imorgon, då drar jag mig till Trollhättan och myser med Anders... Jag längtar tills imorgon! <3

Jag har haft ont i huvudet i två dagar nu och jag vet inte varför... Måste vara att jag sitter så mkt vid datorn och att det är såpass dålig luft på kontoret.. men öppnar jag fönstret för länge så fryser jag.. snacka om i-landsproblem haha=)
jag har ont i benhinnorna också, någon som har ngt tips på vad man kan göra åt det? Jag har hittat jättebra sulor på scorett för 160 kr som jag ska köpa på tisdag iaf, hoppas de hjälper=)

nej nu ska jag fortsätta prata med min snygging på msn och försöka packa ihop mig lite till i helgen.. jag hoppas på sol så man kan sitta ute lite och få lite färg!
jag pratar även med världens bästa syster Linda, shit vad jag saknar henne och resten av min familj... för att inte tala om gizzmo, världens knäppaste och mysigaste hund:D

Här är jag ocg Gizzmo, men det var innan jag klöpp av mig håret:D

Kommentarer
Postat av: Lindaaa

Åh jag saknar dig min bästa syster!!

2010-06-03 @ 16:14:19
Postat av: Angelica

Jag saknar dig också bästaste syster!!!!!! Men nu är det inte så himla långt kvar tills jag komemr hem! Så får du träffa underbara Anders också;P puss!

2010-06-03 @ 21:55:03
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0