Slutkörd

Det har vart en lååååång dag idag..
Jag var på kulturfrukost imorse kl 7 (!) på Galejan, det fanns massa goda pålägg och så var det en jättedriftig tjej från Karlstad som kom och pratade om deras kulturarbete, eftersom Karlstad är utsett till Sveriges Kulturkommun 2010.
Jätteintressant! De arbetar på ett helt annorlunda sätt inom kommunen med konst, de har ett team med en medlem från varje förvaltning för att på så vis kunna få med sig alla smidigt. Smart!!
De håller på med ett riktigt häftigt projekt på ett nytt demensboende som ska byggas, med katt- och hundstatyer i brons som håller kroppstemperatur!
Annars har dagen bestått av väldigt varierande arbetsuppgifter som vanligt, alltifrån att printa kuvert till att sammanställa de barnföreställningar jag valt ut som förslag till nationaldagen och lägga ut evenemang i evenemangskalendern med hjälp av Basetool=)
Inte konstigt att dagarna går så fort när man har att göra... :D
Jag har hunnit med ett möte hos Maria också så nu är jag lite trött, har vart i farten och jobbat på i 11 timmar och tycker jag förtjänar en lugn kväll!
Blev lite besviken nu bara när jag fick hem de två toppar jag beställt från Bubbleroom, eller jag har inte riktigt bestämt mig än om jag gillar dem eller om jag ser ut som en tant!
Och den görsnygga skjortan jag TRODDE att jag beställde kom hem i form av ett par leggings...:S
Jaja, jag måste ha halvsovit hehe... Hakuna matata=)
Så här ser tunikorna typ ut, men jag vet inte riktigt om jag ser ut som en tant i den gråa?! Eller så är jag bara ovan vid blommönstret=) Ska nog avvakta lite och testa dem till olika saker=)

Kommentarer
Postat av: Kusin Malin

Jasså kusinen, du har börjat blogga :D Puss <3

2010-05-18 @ 21:41:57
URL: http://malinbarden.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha japp, kan vara rätt skönt att skriva av sig lite tänkte jag! puss ;P

2010-05-18 @ 21:44:10
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0