Massor

Oj oj oj jag har så fullt upp så jag har inte riktigt orkat skriva ngt här hehe=) i helgen var jag hos anders och mös, till bådas förvåning var han ledig från jobbet i lördags eftersom det var pingst! så tack och bock, vi tog en motorcykeltur till fina Lysekil och åt glass på en parkbänk i hamnen=)
I söndags hade jag en riktig latmaskdag eftersom anders jobbade och jag inte riktigt kände för att ge mig ut på äventyr i en stad jag trots allt inte hittar så bra i än..

veckan har gått fruktansvärt snabbt so far, jag har haft fullt upp med att planera det sista inför förvaltningens personaldag imorgon där jag först ska dona med smådetaljer, sen vara brännbollsdomare i 3 timmar, sen leka roddare och sist men inte minst vara underhållningsansvarig med mia, en klasskamrat som hoppar in och tjänar lite extra..
totalt kommer jag jobba 13 timmar, mellan 7.45 till ca 21.00 imorrn... men kul ska det bli!!

för en stund sen ringde elin, en annan klasskompis och frågade om jag ville vara barnvakt lite i sommar till en person som ska jobba med läckö... görroligt! jag tror den minsta är knappt 3=)
så klart jag hoppade på, vid 6 tillfällen ska jag vara barnvakt och leka med sötnosarna i ett par timmar åt gången=)
det är preliminärt bestämt i alla fall, hon skulle ge mitt nr till familjen så får vi se personkemi och så, klart de inte vill lämna sina barn till vem som helst=)

nu ska jag slå på tv:n och slöa lite, sen måste jag ta fram kavaj och finkläder till imorgon kväll och greja lite..

här är en bild från när jag och anders skulle ut på hojen i lördags:
jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0