Från iskallt till sommar på 9 timmar=)

Snacka om temperaturskillnad idag! När jag gick till jobbet imorse så var det iskallt, grått och regnigt.. 9 timmar senare efter att ha varit på diverse möten och knappt hunnit kolla ut genom fönstret klev jag ut i blå himmel, sol och stekhett! Det var som att kliva rakt ut i sommaren:P

Just nu ligger jag i fåtöljen med datorn i knät, frida ligger i soffan insvept i en filt och elin och henny har övertagit min säng... himla mysigt när lägenheten är full med tjejligan tycker jag!!
Lite för mkt glass med chokladsås har slunkit ner också hihi... men det är ju faktiskt lill-lördag, och det måste väl gälla både sprit o godis? ;)
Idag har jag vart på diverse möten i princip hela förmiddagen ochs en har jag jobbat på med cirkus cirkör och börjat få iväg alla papper till alla olika skolor som ska ha det... det känns bra att det går framåt!
sen har jag bokat fika och lunch till ett möte jag ska på på fredag med helene och Musik i Väst, det ska bli skojigt=)
nu ska jag följa frida, elin o henny en bit på vägen för att få en liten promenad, sen måste jag verkligen diska och komma i säng i TID! kommer inte klara morgondagen annars.... natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0