En inte så händelserik helg, men otroligt skön=)

I torsdags var det full rulle 15 timmar i sträck, jag tror det tog lite kål på mig haha :P
Jag jobbade på förvaltningens personaldag som värdinna/brännbollsdomare/roddare/pa- & underhållningsansvarig från 08.00-23.00.. fullt ös medvetslös!

Mia var med och gjorde ett grymt bra jobb under hela eftermiddagen och kvällen, utan henne hade det vart tufft!

Anders skickade ett sms på torsdagskvällen om att han var på väg hem till mig, underbar som han är! Men han hade glömt hemmanyckeln och jag var inte klar så han fick vackert komma och vara med det sista av personalfesten... Underhållaren Gaston kunde såklart inte låta bli att driva lite med oss när jag kom in i rummet med Anders haha, men det var bara skoj=)

I fredags fick jag testa att gräva med traktorskopa!! det var jätteskoj, lite svårt att koordinera rörelserna bara haha:P Man skulle liksom göra tre rörelser samtidigt med två spakar för att få till en bra grävrörelse... men hyfsat bra gick det! Sen gosade jag med alla katterna innan vi åkte, det är det bästa med att åka till Frändefors hihi=)


Här är Lill-Maja och Anders:

 

I Lördags åkte vi runt lite på cruisingen och kikade på alla fulla människor, det är riktigt skoj haha=) Annars har vi inte gjort så mkt mer än att fika hos Anders pyttelilla, söta mormor med hans mamma på Mors dag... en riktigt slapp helg med massa mys helt enkelt:D



 

Här är Gaston som jobbar som trollkarl/standup komiker:

 

 


Nu ska jag fortsätta njuta av min kopp med te och slötitta på tv tills det är dags att hämta upp tvätten;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0