Ännu en dag på praktiken avklarad=)

Nu är det även dags för mig att ge mig in i bloggträsket! Tänkte att det är dags att få in vanan till Nya Zeeland, och det kan vara skojigt för de som är intresserade hemma runt Uppsala att se vad jag pysslar med om dagarna=)
Ännu en dag på kommunen avklarad och jag är som vanligt helt slut!! Lustigt att jag inte riktigt  fattat hur jobbigt det är att jobba kontorstider 8-5 när man är van vid skolans lugna lunk=) eller man och man, jag såklart;)
Det bästa på hela dagen var när jag fick veta att jag kan få ledigt vecka 25, det innebär att jag får en veckas semester med underbara Anders, och också att vi ska planera en tripp till uppsala helgen vecka 24! Yippi!
Annars har dagen bestått av väldigt blandade uppgifter, jag har sammanställt ett informations- och anmälningsblad till Cirkus Cirkör som jag ska få ut till alla skolor här i stan, letat barnpjäser till Nationaldagsfirandet och vart och shoppat färg till två trottoarpratare som ska  målas om till Dina-scenen=)
Fick hem ett brev också att min vårdcentral har begärt mina journaler från Akademiska, men att de inte hade dem längre... Udda:S
Men jag ska tydligen få en remiss till röntgen i alla fall, tur det! Annars hade jag blivit smått irriterad:D
Imorrn är det uppe med tuppen som gäller, jag ska med kollegorna från Kultur & Fritid på Kulturfrukost på Vänermuseet kl 07.00, hoppas det finns kaffe...
Och nu kallar tvättmaskinerna, och köket;)
Jag slänger in en bild på världens underbaraste kille Anders;)
Jag med världens bästa kille, Anders;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm hade de inte journalerna udda, måste kolla....

2010-05-17 @ 21:20:17
Postat av: Antoniojohanna

Very good guestbook. Interesting!

2011-11-24 @ 10:53:25
URL: http://antoniojohanna.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0