Csn, städning och Bolivarorkestern=)

Usch nu sitter jag med csn:s alla krångliga delar som ska fyllas i igen, det är fan inte det enklaste! Haha=)
Jag väntar bara in att Ulrika ska skicka studieperioderna för sista delen av skolan så jag kan fylla i och skicka in skiten... Sen sitter jag samtidigt med en ansökan om merkostnadslån till flygbiljetterna till NZ, men då måste jag vänta in ett intyg från skolan att resan är nödvändig, och det får vi först i höst... Undrar om man kan boka flygbiljetter och betala de senare i höst när merkostnadslånet kommer? Någon som vet?

Annars ska jag strax ta mig i kragen och plocka upp och städa här hemma, sen ska jag jobba mellan 13-20 eftersom en del av Simon Bolivar Youth Orchester ska spela på Dina-scenen ikväll i Stadsträdgården och vi är ansvariga. ("Vi" = Kultur & Fritid)
Det ska bli jätteskoj att höra dem och träffa dem, det är unga brassmusiker från Venezuela som har blivit jättekända. Tydligen finns det något i Venezuela som kallas El Sistema, ett stort musiknätverk med över en kvarts miljon unga musiker, de flesta från svåra omständigheter. Intressant!

Annars är veckan i princip fullbokad känns det som, imorgon är jag på kontoret fram till lunch, sen ska jag agera erfaren skolelev när det är Öppet Hus på vår skola och det kommer folk som har sökt utbildningen för att kika på den=) På kvällen ska jag hem till Frida där vi ska kika på lite flygbiljetter och prata NZ, mysigt! Elin kommer också, jag och Frida har bestämt att hon får trösta oss där borta sen när vi saknar våra pojkvänner haha... Stackars Elin;)
På torsdag är det vanlig arbetsdag som gäller, se tar jag bussen till Trollhättan och ska upp med Anders upp i planet om vädret tillåter! Sjukt roligt, jag håller tummarna stenhårt för att det blir av:P:P
På fredag är jag ledig från kontoret från nationaldagen, då ska jag mellan 7.30-11.30 sitta på sjukhuset här i stan och vänta på en drop in-röntgentid för min rygg.. Så eftersom akuttider och tidsbokade röntgenpatienter har förtur så får jag säkert bara sitta där i onödan med min tur haha... Nej jag ska hålla tummarna för att jag får komma in och få det överstökat=))

Nu ska jag dricka kaffe och sparka igång mig själv, ha en bra dag alla!

Och sist men inte minst:


TACK THERESE FÖR ATT DU HAR STYLAT MIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

jätte fin blev bloggen :)

2010-06-08 @ 19:21:38
URL: http://miasdag.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja visst blev den? heja therese! ;D

2010-06-08 @ 20:44:53
URL: http://piscesofme.blogg.se/
Postat av: Madsmathilda

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-09-08 @ 07:45:30
URL: http://madsmathilda.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0