Bilder från helgen och makeover!

Jag tänkte bara slänga in lite bilder från helgen... Och skryta lite över att jag blev utvald till makeover nu på fredag!!! Haha grymt skoj, jag får en gratis färgning, klippning, sminkning och fotografering:D Plus att jag ska gå förbi B.young nu i veckan och välja kläder som jag ska fotas i! Sjukt roligt:D:D Det kommer vara mellan 13-19 på Salong chopme här i stan på fredag, så jag och Anders far mot Uppsala på Lördag istället:D
Då ska vi ta en liten omväg/utflykt förbi Bengtsfors också och köpa med oss lite gott från Dals konfektyr till mina godisråttor till familj;)

Här kommer bilder från Rörstrand i helgen:


kön till fikat=)



Mia och Elin fikar=)



Från utställningen "175 sätt att spara"



Rooaaarr! Sötaste spartigern haha=)



Fler svin;D

Nu ska jag fixa matlåda till imorgon.. Natti natti=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0