Duktig=)))

Oj vad duktig jag känner mig nu!
Var ju hos tandläkaren tidigare idag, och det var såpass inflammerat att de fick bedöva för att kunna skölja rent visdomständerna:S Sen fick jag tips att köpa en speciell liten smal borste och corsodyl för att få bukt med inflammationen, så det har jag köpt idag=) Man ska liksom pilla ner krämen under tandköttskanten, aj aj aj:/

Annars har jag kokat storkok av soppa på sommargrönsaker och potatis, jättegod blev den!!! Och 4 matlådor fick jag, riktigt gött=) Iofs frös jag in två, vi får se om de är ätbara när jag tinar dem sen haha^^
Sen har jag diskat och plockat lite här hemma, och tvättat både kläder, lakan, handdukar.. Och mina dukar vilket behövdes=))

Nu ska jag snart packa lite eftersom jag ska ut och rida imorrn för första gången på ett par år, undrars hur jag kommer må i kroppen på onsdag haha^^

Nej, nu blir det lite mer My name is Earl, sen duscha och sova=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0