Cred till Åke (och Pernilla) på Kultur & Näringsliv!!

Nu har jag pratat lite med Åke som är projektledare på Kultur & Näringsliv och fått lite feedback på mitt examensarbete, skönt!
Så himla skönt med såna människor, han har semester och stod på badbryggan färdig att hoppa i precis när jag ringde, men ändå kan han ta sig tid att prata en stund med mig, en liten student, och ge lite tips och råd.
Fler såna människor åt världen tack! :D

Vi pratade lite om min marknadsundersökning jag ska göra åt Kommunen här i stan, om sponsring. Så jag har mailat honom en kopia så ska han läsa och diskutera med sin kollega (vd:n för Kultur & Näringsliv, Pernilla) och återkomma med feedback.
Sen fick jag tipset om en bok som tydligen är jättebra och kan ge mig lite perspektiv på det här med kulturpolitik, den heter En kulturutredning - pengar, konst och politik och är skriven av David Karlsson som var med i den senaste Kulturutredningen som gjordes, men hoppade av av diverse anledningar. Så nu är den beställd från Adlibris, jag längtar tills jag får börja läsa den!

Annars är allt bra, jag har ont i ett knä bara av någon okänd anledning, så jag haltar mig fram lite just nu haha=)
Ikväll ska jag hem till Simon och Jonas ungkarlslya på lite födelsedagsfika eftersom Jonas fyllde år igår, smaskens!
Jag vet ju hur underbart god Jonas midsommartårta var, så jag har HÖGA förväntningar! ;D



Kommentarer
Postat av: Erika

sv: lite sent svar nu :-) ja vattenmelon i är också supergott och så lite solrosfrön på det mmm :-)



Trevlig kväll!

2010-07-18 @ 20:40:25
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0