Back to the office=)

Sitter på mitt kontor och ser blå himmel och sol genom fönstret..
Jag kan inte låta bli att längta efter strand, sol och hav... Att träffa nya människor och uppleva nya saker.. Äventyr!! Tror att jag är lite rastlös i själen.

Hade bra gärna velat ta semester ett par veckor och få med mig Anders ut på upptäcktsfärd här i Sverige, det finns ju så mycket jag inte har sett!
Utomlands får tyvärr vänta tills jag skaffat jobb och pluggat klart, men Nya Zeeland hägrar om inte allt för länge så det kan jag ta=)

På Lördag håller jag tummarna för att det är fint väder så vi äntligen kan upp och flyga!! Har vart planerat ett par ggr redan utan framgång, nu jäklar ska det bli av! :D
Vi har planerat att flyga längs kusten, jag tror det kommer bli ganska häftigt att kunna se kusten och havet långt där nedanför.. Sen ska jag få testa att styra också, jätteskoj!

Nej, får väl ta och jobba vidare med mitt, inspirationen är inte riktigt på topp idag men det får gå=)

Puss o kläm! ;)


Kommentarer
Postat av: Terrorese

sitter oxå på kontoret fast det e fint ute... tips.. dra ner rullgardinen å låtsas att det e kallt;)

2010-07-06 @ 10:15:54
URL: http://theinsidestory.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha du är knäpp Therese! thats why i like you;) puss!

2010-07-06 @ 10:21:28
URL: http://piscesofme.blogg.se/
Postat av: Haakontina

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2012-01-25 @ 13:23:03
URL: http://haakontina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0