Upptaggning påbörjad, och nedräkning...

Om exakt en vecka är jag på väg till flygplatsen för att fara till Nelson på Nya Zeeland och vara där i 3,5 månad, och jag har inte ens fattat att jag ska åka än!! Det ska bli sjukt spännande, samtidigt som jag bävar för att åka från Anders, som jag antagligen tjatar rätt mycket om haha... Men jag ska fixa skypekonto åt honom så vi kan prata och se varandra över datan i alla fall♥
Annars har julen hemma hos mamma & pappa (& lillasyster) vart supermysig! Jag fick bara bra och roliga julklappar och har som vanligt stoppat i mig alldeles för mycket skumtomtar och julskinka, mina två stora cravings runt juletid;D

Julklapparna jag fått är:

Fårskinnstofflor
Underställ
Stor gryta
Partyklänning
Nagelset med rhinestones
Hårband
Pengar
Fruktknivar
Stavmixer
Fruktskål i form av en hammock
Polkagrisar

Idag var jag ner på stan och hämtade mina nya zeeländska dollar som jag beställde till Exchange innan jul, och handlade hårinpackning och värmeskyddande kräm till håret (ta 2 betala för 1 = underbart!), plus ögonbrynsfärg som jag ska testa för första gången... Med min vanliga tur kommer jag väl antingen fräta av brynen eller färga all hud runtom hahahah..
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Ja jag har skrivit den, tack!:)

ja jag hade en jättemysig jul!:) dudå?

Oh ska du ha partyklänningen på nyår+:D

2010-12-27 @ 15:48:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0