Söndagskväll

Jag har haft en superskön söndag efter att tentan blev klar! Först var jag ut på offroadpromenad i en timme så jag blev helt slut (offroad och offroad.. men det känns så när trottoarerna inte plogas!!), sen har jag med glädje rensat av köksbordet från böcker!
När Anders kom hem så åkte vi och körde snö, jag älskar att åka med i traktorn, det är så mysigt! Och otroligt varmt och skönt, även fast det inte ser så ut utifrån.. Nu har vi ätit vitlöksbaguett och dricker en varsin öl, vi håller på och fixar lite sjysst musik tills vi ska till Märsta och Vittinge imorrn=)
Jag passade på att kela med katterna på Dal också, nu får jag ev inte se dem förräns efter nya zeeland! Mina älsklingar:(

Nu ska jag packa och dona lite för veckan=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag har haft en mysig fjärde advent. Själv då?

2010-12-20 @ 02:57:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: det är fint men har en hemsk huvudvärk:/ själv dÅ?:)

2010-12-20 @ 17:22:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0