Nybliven sambo!!

Nu är jag inflyttad hos Anders, även fast det känns lite overkligt fortfarande och inte riktigt hemmahemma än. Hela hallen är full av kartonger fortfarande och packning är fortfarande på vift i ett garage där vi fick ställa det eftersom släpet var insnöat haha^^
Flyttstädningen gick bra, jag fick anmärkningsfritt på kontrollen. Jäklar vad vi gnussade och gnodde hela dagen! Jag hade blivit riktigt besviken om jag inte fått anmärkningsfritt om vi säger så;)

Idag har vi gått igenom kartonger med porslin och bestämt vad vi ska ha inne och vad som ska förvaras hos Anders pappa. Vi har hängt in mina kläder i garderoben också, känns riktigt skänt att slippa bo i kassar! Det är verkligen underbart att ha alla saker här, och inte behöva planera vad jag ska packa med mig för kläder och skor hela tiden... Wiie haha;)

Avslutningsmiddagen med klassen i förrgår var supermysig, Bakgårn som vi åt på hade musikquiz som mitt lag vann! Vi var sex tjejer i klassen som bildade laget Team Lady Marmalades.
Robin och Klas hade också anordnat ett musikquiz med väldgt blandad musik!
Och gissa vilka som vann? Team Lady Marmalades såklart!!!! Vi var bäst helt klart;P

Nej nu ska jag vara lite social med Anders, dags att krypa i säng snart också=)))

Kommentarer
Postat av: Terrorese

Va skönt att komma i ordning med saker;)

Hoppas du får en trevlig tid som sambo nu innan det är dax för avfärd...

Pussar!

2010-12-02 @ 00:06:10
URL: http://theinsidestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0