No more hemtenta! Friheten hägrar...

Wiie vad gött det känns! Hemtentan är nu färdig, redigerad och inmailad=)) Det är 15 sidor av fakta, citat, statistik, problematiserande & diskuterande, källhänvisningar, formuleringar och till viss del ordbajsande!
Jag hade som deadline att vara klar ikväll så det känns sjukt skönt att ha hela dagen framför mig! Nu ska jag duscha, måla naglarna, ta en promenad i snöyran, röja undan alla skolböcker och tagga ner och ladda för julveckan... Ha en skön söndag med andra ord;)

Nu har jag bara examensarbetet kvar som jag tänkte sitta med veckan efter jul... Pust. Men men, det är det sista stora skolarbetet jag har kvar, utöver de vi antagligen kommer göra i Nelson=)) Visserligen har jag den största halvan kvar av examensarbetet men det får lov att gå det med! Har ju tiden på nya zeeland om inte annat;D


Haha, inte undra på att vi har ätit i vardagsrummet de senaste två veckorna! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-19 @ 12:56:49
Postat av: Anonym

Puss GULLEDEJ

2010-12-19 @ 12:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0