Lördag

Gött med lördag, inte för att det egentligen spelar så stor roll nu när jag inte har några måsten mer än hemtentande i veckorna haha;D
Jag har precis kommit hem efter en tur på stan, gud vad skönt det var att strosa runt!

Jag var på jakt efter en bra ansiktsmask eftersom min hy inte är den finaste just nu och jag hatar finnar!! Jag hittade faktiskt en som verkar superbra på åhlens, Pores be pure heter den! En djuprengörande lermask för 99 kr för en tub=)) Sen börjar även både kajal och mascara lägga av på en gång vilket behövde åtgärdas innan Nya Zeeland.. Och eftersom jag behöver vara lite budgetsmart som fattig just nu så köpte jag en presentask med både mascara och kajal i! På så vis fick jag ge 165 kr för båda istället för 230 för att köpa de var och en;)
Så det kan ju vara ett litet tips om det finns någon annan fattig sate som läser denna blogg, köp presentförpackningar åt dig själv! Haha :D


Kommentarer
Postat av: ems

tack :) ja, jag älskar att min bror och jag är väldigt tajta och jag och mina föräldrar. Önskar att alla människor kunde ha så bra relation till sina nära och kära men tyvär så är ju inte det fallet :( jag pluggar till lärare just nu, men ska troligen byta linje!

2010-12-11 @ 15:17:20
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0